Cum se face livrarea?
Livrarea prin curierat rapid: Sameday, Cargus, DPD, Fan Courier, FedEx
Coletul va merge la adresa mentionată în comanda și va fi înmânat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele dumneavoastră de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge usor la destinația menționată. Este important să ne comunicați, în formularul de comandă, un număr de telefon la care curierul vă poate contacta in caz de necesitate.
Livrare la Easybox sau FANbox: Cu Sameday sau FAN Courier
Trebuie să alegeți o locație, unde doriți să se livreze coletul.
La această opțiune de livrare, se poate plăti doar online cu cardul bancar, sau la ridicarea coletului de la Easybox, tot prin cardul bancar.
Nu se poate plăti cash.
Ridicare din magazin:
Comenzile se pot ridica de Luni pană Vineri in intervalul orar 9:00 – 18:00 de la magazinul nostru din Craiova, Bulevardul Carol I, Nr. 3, fara costuri suplimentare, după confirmarea telefonică a comenzii!
La ridicare se poate achita cash sau prin card bancar.
Taxa de livrare este incepand de la 25 lei pana la 59,74 lei, indiferent de numarul produselor comandate, in limita a 30 kg.
Dacă comanda depaseste 30 kg, taxa de transport se va comunica la confirmarea telefonica a comenzii, rezervandu-ne dreptul de a solicita plata in avans a comenzii.
In cazul in care localitatea dumneavoastră nu se afla in aria de acoperire a curierului taxa de livrare poate sa difere in functie de localitate.
* Din cauza conditiilor dificile de transport si a imposibilitații ambalării corespunzatoare, nu expediem acumulatori auto, capote si carenaje, acestea putandu-se ridica doar din magazin.
Datorită unui volum foarte mare de comenzi pe care firmele de curierat le inregistrează, pot aparea intarzieri la livrarea comenzilor. Ne cerem scuze pentru eventuale intarzieri si vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a livra in cel mai scurt timp comenzile dvs.
Va rugam insistent, la primirea coletelor să verificați cu atenție produsele primite. Avarierea produselor sau eventuale neconformități intre factură și produsele primite trebuie semnalate reprezentantului firmei de curierat care va incheia un proces verbal de constatare. În lipsa procesului verbal reclamațiile ulterioare vor fi extrem de greu de soluționat.
Termenul de livrare al produselor aflate in stoc este intre 2 - 3 zile de la confirmarea comenzii, sau de la confirmarea plații, în funcție de condițiile stabilite și comunicate telefonic sau pe e-mail de către reprezentantul Autonest.
Termenul de livrare al produselor care nu sunt în stoc dar pot fi precomandate este între 3 si 7 de zile lucrătoare, in funcție de stocul furnizorului extern.
La piesele originale, care nu se află in stoc, termenul de livrare poate depăsii 7 zile lucrătoare.
Dupa efectuarea comenzii, veți fi contactat(ă) de un consilier pentru confirmare si stabilirea datei exacte de livrare.
Consilierul va confirma comanda efectuată, va preciza timpul de livrare si va raspunde la eventualele neclarități.
Comenzile nu vor fi expediate fără confirmare telefonică.