Cum pot fi sigur(ă) de compatibilatea unui produs?
În principiu avem in magazinul online produse cu imagini cât mai concludente și îmbunătățite pentru a vă oferii o perspectivă cât mai bună asupra produsului pe care il primiți. Imaginile sunt cu titlu de prezentare și există posibilitatea să fie diferențe intre imaginea de pe site și produsul livrat.
Dacă nu sunteți sigur(ă) de compatibilitatea produsului puteți să îl comandați și în câmpul informații comandă să ne lasați cât mai multe detalii pentru ca experții noștri tehnici să poată facă verificările necesare.
Cum plătesc?
Vă oferim 3 modalitați de plată: Plata online cu cardul bancar, plata ramburs la curier ( cash sau card in functie de curierul din zona de livrare ) și transfer bancar.
Cum comand?
Adaugați produsul în coș și apoi finalizați comanda completând campurile necesare, nu este nevoie neapărat de cont pentru inregistrarea unei comenzi.
Completați cu atenție mare datele, pentru a nu intâmpina întârzieri in livrarea comenzii.
Cum se efectuează livrarea?
Livrarea se efectuează prin firme de curierat cu care avem încheiat contract de colaborare pentru a beneficia de cele mai mici prețuri la transport.
Cum pot încheia un contact de colaborare ?
Este simplu, trimiteți cererea dvs. la adresa de email contact@autonest.ro și veți primi toate detaliile.
Încheierea unui contract de colaborare are mai multe beneficii, printre care termene de plată pentru produsele achiziționate, timp de livrare mai mic, consilier tehnic specializat dedicat, rezolvarea prioritara a situatiilor aparute.
Pentru alte neclaritați trimiteți-ne un email la comenzionline@autonest.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.